16:01

Tjo ♥

Kom precis tillbaka från stan! Jag och älskling har varit inne och handlat lite på systemet inför kvällen och kollat ut en skrivare som vi ska köpa. Sen har jag varit i shoppingtagen också och köpt mig nya träningsskor för inomhusbruk, två nya linnen (en nagellack på köpet) och en sån där att ha iphonen i på armen nar man tränar! Det blå linnet med diammanter på ska jag ha nar jag och tjejerna ska på Veronica Maggio :)







Nu ska jag fortsätta plugga en stund till innan vi ska cykla bort till Lina och Martin. Vi ska ha middag där ikväll och jag och Pelle står för drickat och efterrätt. Jag har snott med mig Kajsas recept som jag inte har prövat förut - hallon, kesella vanilj och mörk chocklad i ugnen! Ska bli spännande!

Ha en trevlig kväll mina vänner!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0