fredag 23 september

Hejsan 

Jag var uppe riktigt tidigt idag på min ledig föreläsningsfria dag.. bara för att vi inte har föreläsning är jag verkligen inte ledig för det! Den här helgen har jag jättemycket att plugga och har så fint gjort upp ett pluggschema för att få ut så mycket som möjligt av tiden! Varför jag har så mycket att göra nu är för att vi ska åka på läger med klassen i tre dagar till veckan och jag har saker som måste göras innan det! Idag ska jag leta reda på en artikel om natur och hälsa som jag sedan ska reflektera lite över och sedan lämna in en skriftig rapport på. I eftermiddag ska jag sätta mig och analyseras Kajsas matdagbok, se om hon har fått i sig alla kolhydrater, fetter, proteiner, vitaminer och mineraler som hon behöver! Vilket jobb! Och mitt i allt det här ska jag hinna klippa och färga mig och :)
Solen skiner och det ser ut att bli en underbar dag! Åååååh, vad härligt :)
/Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0