tisdag 27 september

Hej vänner ♥
Idag har jag haft en av de roligaste föreläsningarna någonsin! Jag skrattade konstant och har ont i kinderna efter allt smilande. Kommer ha träningsvärk imorgon! Haha. Vi har iallafall varit i idrottshallen och "övat" ledarskap. Övningarna gick ut på att vi i par, två och två skulle leda varandra med dans, hopp, snurrar och allt vad vi kunde tänka oss till musik genom att hålla en varsin ände av en liten pinne. Det kanske inte låter så kul, men vi gjorde massa småövningar och fick reflektera en hel del. Det var väldigt givande :)
Nu har jag stått och stekt morotspannkanor för fulla muggar i över en timme som jag ska ha med till lunch när vi ska vandra imorgon (blev även lunch till per och en hel bunt in i frysen :P) Vi kommer åka redan vid kvart över åtta från univeristetet och jag är så laddad för den här resan med klassen. Om jag inte har sagt det så är det Mattila vi ska till och vi kommer inte hem igen förrän sent på fredag, så till helgen får ni höra om vårat äventyr! :)
Ta hand om er tills dess!
KRAM / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0