Drömyrket Personlig tränare

Hej

I morse blev det som sagt väldigt stressigt då jag var tvungen att cykla hemifrån redan vid sjutiden och gick upp på tok för sent för att hinna med alla vanliga rutiner. Så frukostbilder samt blogg och det där hanns inte riktigt med tråkigt nog. Jag fick dock i mig en riktigt god och en alldeles ny variant på frukost med inspiration från Victoria. Receptet på rawfoodgröt med cashewmjölk hittar du här!

Nu är jag hemma efter en lång, men rolig dag! Det är så fruktansvärt kul att höra alla PT-kunder säga "börjat träna är det bästa jag gjort" eller "skaffat mig en PT är det roligaste jag gjort". Alla är så sjukt nöjda och PT:na så himla duktiga! Jag blir bara mer och mer säker på vad jag vill och det känns som om jag vill satsa på en PT-utbildning mer än någonsin. En PT tar träningen till nya höjder och kunderna utvecklas något enormt på kort tid. Det finns en djungel av övningar som jag inte ens hade en aning om och jag lär mig bara mer och mer för varje dag!

På torsdag är det min tur att stå där med en PT. Jag är SÅ taggad!

Nu ska jag laga mat! Kika in senare ska ni få ett gott recept på lax :)

Kram / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0