Känslan

Godmorgon måndag

Känslan av att få kliva upp ur sängen och gå rakt ut i skogen på en morgonpromenad är nästan oslagbar. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, Det finns inget bättre sätt att starta dagen på! Bilderna är från i lördags då jag tog en tur upp på berget innan jobbet, andades frisk luft och njöt av solen och skogen!







En stunds avkoppling....

Idag ska jag tillbaka till vardagen igen. Praktik på Sats under eftermiddagen, och kvällen lär bli lugn då jag även har praktik imorgon! Är lite ledsen att jag missar årliga Valborgtraditionen med mina tjejer, men det är inte inte så mycket att göra åt!

Ha en trevlig dag allihopa!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0