Lördagsfrukost

God morgon lördag

Underbart med helg, ellerhur? När jag vaknade la jag mig och lyssnade på ljudbok och drog mig länge i väntan på att älskling skulle vakna. Så himla skönt! Nu sitter vi i frukostsoffan och myser, hihi!

Dagensfrukost blev hirsgröt.



Hirsgröt: koka 1 dl hirsflingor med 3 dl vatten till önskad konsistens. Jag toppade sedan med kokos (nähä? Jo, jag ÄLSKAR kokos och det har ni nog märkt vid det här laget), hallon, kiwi, grapefrukt, mandlar och fikon. Mums!!!

Jag hade en supermysig systerkväll med Jullis igår. Jag gjorde en jättegod fiskgratäng som vi åt och sen drack vi vin och åt chokladglassen som ni hittar recept på här. På tv:n stod Breaking Dawn på, men vi satt mest och pratade!

Idag blir det styrketräning på Sats igen, ett benpass står på schemat. Sen ikväll ska jag och älskling på bio och se Hungerspelen, ååååh! Som jag har längtat :)

Trevlig lördag på er :)

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Såg hungerspelen igår också! Vad tyckte du? Själv tyckte jag att den var bra, men lite långtråkig på vissa ställen... :)

2012-04-22 @ 10:40:08
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0