Morgontrött

God morgon

Hoppas att ni sovit gott!

Själv var jag väldigt trött idag när klockan ringde, men det var bara att gå upp ändå! Jag börjar åtta på Sats idag och ska vara där hela förmiddagen. Funderar på att löpträna senare om vädret håller i sig, annars blir det kanske ett benpass på gymmet, we'll see :) Hade vilodag från träningen igår så idag är jag taggad igen!

Dagens frukost blev en GI-limpa med avokado och makrill, en tropisk smoothie och en kopp grönt te!







Tropisk smoothie: Mixa ananas, banan, apelsin, fryst mango och ananasjuice.

Fick en liten flashback till Thailand när jag svepte i mig smoothien. Mmmm....

Önskar er en trevlig dag!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0