Vårsolen är här igen ♥

Hej solstrålar ♥

Visst ät det underbart väder ute?! Iallafall här i Karlstad! Solen skiner och det känns som om värmen är på väg tillbaka så jag och Pelle har precis bestämt oss för att göra en picknick och ta med ut i parken :)

Idag har det gått undan på praktiken och när jag slutade bestämde jag mig för att köra ett gympass tillsammans med Bea. Det blev ett hårt sådant med fokus på ben! Så jäkla gött!!! Även Pelle, Julia och Emelie var och tränade så vi var ett härligt gäng idag :) på slutet hjälpte Julia mig att fota lite övningar med bollen som ni kommer få ta del om framöver! Det kommer redan ett inlägg ikväll, så kika in igen då! Så länge tycker jag vi alla går ut och njuter av solen :-)

Kram på er / Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0