Äntligen!

Hej 
 
Äntligen hade mitt paket från Råvarubutiken kommit och låg redo att hämtas ut på posten!
 
 
- Kakaokross(nibs)
- Kakaopulver
- Hampaprotein
- kokoschips
- Carobpulver
- Vaniljpulver
- Ett gäng rawfoodbars med pepparkakssmak
 
Allt ekologiskt och fritt från tillsatser. Ren och fräsch mat, precis som jag vill ha det! Vill du veta med om respektive produkt? Klicka på ordet så länkas du till sidan där jag köpt dem, där finns mer information!
 
Nu vill jag bara vara ledig, stå i köket, baka, experimentera och smaka. Hann slänga ihop en glass med kola/chokladsmak med carobpulvret innan jag drog till jobbet. GOTT! Det blir fredagsmyset på jobbet ikväll. Den står nu i frysen och gottar till sig :D
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: vonskareng

hoppas receptet på den dyker upp sen ^^

Svar: Absolut! Nu är den utlagd :D
Emma Barremyr

2012-08-31 @ 21:38:57
URL: http://www.vonskareng.blogg.se
Postat av: Madde K

Är lite sugen på att prova på produkterna därifrån, men tycker att det är lite dyrt :S Det är ju inga stora mängder man får direkt. Är det verkligen så bra att det är värt pengarna?

Svar: Jag älskar produkterna därifrån! Håller med om att de är lite dyra, men jag tycker absolut att det är värt det. Är det något jag vill lägga pengar på så är det god, nyttig mat :D
Emma Barremyr

2012-09-02 @ 19:53:25
URL: http://pixiebob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0