Dagen som försvann

Hej vänner
 
Vill börja med att tacka för alla kommentarer som jag fått idag :) Ni är sååå söta allihop :D
 
Dagen har varit lååång. Blev ett par timmars väntan i Karlstad då jag hann springa på stan och köpa ett par byxor till vandringen (skitsnygga Fjällräven från Naturkompaniet som ni ska få se), samt sockor och strumpor att ha i vandringskängorna. Nu är utrustningen komplett. Yes!
 
När jag satte mig på tåget mot Stockholm slutade min iphone att fungera. Preciiiiiis när konduktören kom och skulle se biljetten. Toppen med en smsbiljett då, j*vla iphone. Som tur var fixade det sig ändå. Men funkar iphonen nu då? Nej. Så imorgon på lunchen måste jag leta reda på närmaste phonehouse och få det fixat...
 
När jag anlände till Stockholm tog jag bussen till mammas kusin på söder (där jag ska bo hela veckan). Här blev jag bjuden på en fantastiskt god middag och glass till efterrätt. Lyx :D Vi blev sittandes lääänge och bara pratade och tiden den försvann som vanligt när man har trevligt! Nu har jag precis slängt ihop några matlådor till de kommande dagarna. Chili con care, svart quinoa och lite wokgrönsaker. Det blir smaskens det!
 
Kanske ingen jättecharmig bild, men det får bli så nu, systemkameran är hemma!
 
Imorgon bitti har jag en knapp halv kilometer till utbildningslokalerna. Härligt att det är så nära! Nu ska jag sova för imorgon måste jag vara pigg och glad för att orka med den långa dagen! Åååh, så spännande :D
 
God natt :)
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till :) kram!

Svar: Tack :)
Emma Barremyr

2012-08-09 @ 05:23:58
URL: http://Idanolsson.blogg.se
Postat av: Isabella

Måste bara slänga in en kommentar om att du har en sjukt härlig blogg. Keep up the good work! Kram

Svar: Tack, vad roligt att höra :D
Emma Barremyr

2012-08-09 @ 16:00:57
URL: http://www.bellalotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0