Måndag och förberedelser

Hej 
 
Fulle rulle idag med shopping och sista fix inför resan. Jag har köpt mig en snygg keps och så har även sista matbitarna inhandlats. Väskorna är packade och klara och tillsammans har vi 35 kilo som ska bäras. Kommer nog bli så att jag bär 15 och Pelle 20 och sen kommer ju vikten minska varje dag i och med att maten äts upp. Det kommer bli tufft, men vilken utmaning :D
 
 
Blev sushilunch på Happy to go idag med la familia. Gottgott! Till kvällsmat kolhydratladdar vi med nybakade skrädmjölstekakor och kantarellstuvning + hasslenöts- och kakaobrownies till efterrätt. Mumsigt!
 
 
Idag har jag mått mycket bättre än vad jag gjort de senaste dagarna och jag tror faktiskt att jag kommer vara såpass frisk på onsdag att vi kan börja traska då. Hoppashoppas.
 
Under veckan kommer det såklart inte bli någon bloggning, utan resan kommer ni få höra om och se bilder från sen. Dock har jag gjort iordning flera inlägg som kommer poppa upp runt tolv-ettiden varje dag så att ni ska ha något att läsa om fast jag inte kommer vara här "live". Blir lite recept, träning och vandringssnack :)
 
Nu ska jag ha semester med min älskling 
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: vonskareng

men smaskus! ha det så fint då :D

2012-08-20 @ 22:13:49
URL: http://vonskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0