Stortrivs faktiskt

Gokväll vänner 
 
Jag har haft en fantastisk dag. Nya möten, nya lärdommar, träningssnack, matprat, skratt, funderingar, intressanta diskussioner, mat, mellanmål, krypningar i benen, en underbar föreläsare och ett gäng härliga deltagare. I åtta timmar satt jag på en pilatesboll och studsade. Älskar att vi fick välja att ställa bort stolarna och slå oss ner på en pilatesboll istället. Så mycket skönare!
 
Kan ni tänka er hur det känns att hamna bland 55 likasinnade personer? 55 personer som precis som jag älskar allt vad träning heter. 55 personer som vill diskutera kost, forskning och allt vad hälsa innebär. Aaah, jag trivs som fisken i vattnet och längtar redan tills imorgon! 
 
Jag avslutade dagen med att gå till SATS Medborgarplatsen och köra skiten ur benen. Sprang i högt tempo på rullbandet och gav hjärtat en härlig utmaning! Det behövdes verkligen efter nio timmars stillasittande! Phu, nu har jag precis fått mat i magen, duschat och ska krypa ner i sängen och plugga lite! Det mesta vi gick igenom idag var för repetition för mig. Anatomi. Skelett, leder, muskler... sååå ska bara läsa igenom anteckningarna lite och sen ta en tidig kväll. Trött tjej!
 
God natt från Stockholm 
 
Kram / Emma
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt! är helt övertygad om att du valt rätt karriär för dig! hoppas veckan fortsätter att inspirera. kram på dig!

2012-08-09 @ 22:23:09
Postat av: Ida

Härligt! är helt övertygad om att du valt rätt karriär för dig! hoppas veckan fortsätter att inspirera. kram på dig!

2012-08-09 @ 22:23:11
Postat av: Ida

Härligt! är helt övertygad om att du valt rätt karriär för dig! hoppas veckan fortsätter att inspirera. kram på dig!

2012-08-09 @ 22:23:26
Postat av: Ida

åå vad härligt! är helt övertygad om att du valt rätt utb. å karriär för dig :-) hoppas att resten av veckan fortsätter att inspirera!

2012-08-10 @ 07:06:40
Postat av: Ida

oj då! först syntes ingen kommentar å nu tre! jaja:-)

2012-08-10 @ 07:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0