Teoriutbildning check!

Hej alla solstrålar ♥

Hoppas att ni fått hänga ute i solen idag?!

Själv har jag ju tillbringat hela dagen inomhus.. hela den senaste veckan har ju tillbringats inomhus! Men det gör inget, för den här veckan har varit den bästa på hela sommaren! Teoriutbildningen är avklarad och jag kan knappt vänta på att få börja plugga in allt och lära mig det ordentligt ;-) veckan har gett mig kunskaper för livet, en bra grund att stå på och många fina nya vänner, som även de kommer hänga med senare i utbildningen! Det här känns så bra :D

Nu sitter jag på tåget hem. I Karlstad står min älskade pojkvän och väntar på mig när jag kommer, kan knappt vänta tills jag får pussa på och vara nära honom! Nu ska jag äta en raw-bite kakao och läsa ikapp lite bloggar (knappt hunnit läsa på hela veckan, så jag har endel att läsa nu) och njuta av tågturen :D

Yippie! En applåd till mig för den här veckan!


Kommentarer
Postat av: Ida

stort grattis för denna vecka!

Svar: Tack Ida :D
Emma Barremyr

2012-08-15 @ 20:47:13
Postat av: Sofie

Ja då är du ju sju år äldre än mig :) Grattis förresten!

Svar: Haha, ja! Men du känns äldre tycker jag :) tack!
Emma Barremyr

Postat av: Jessica

Va duktig du är!

Svar: Tack :)
Emma Barremyr

2012-08-16 @ 10:38:36
URL: http://Http://cariisma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0