Träningsvärk och nyponyoghurtkeso

God morgon
 
Jag har vaknat med en grym träningsvärk idag. Ryggpasset igår gjorde alltså sitt! Idag står det löpning på schemat och imorgon får jag en välbehövd vilodag. Träningen den här veckan har varit grymt bra. Det har blivit mycket styrketräning samt spinning och idag är jag grymt taggad för att springa fort ;-)
 
Blev jättesugen på yoghurt till frukost så jag blandade ihop naturell yoghurt med keso och nyponpulver (Åh, nyponpulvret är verkligen gudomligt i yoghurt, en liten notis sådär). Toppade med banan, jordgubbar, hallon och svarta vinbär samt egen müsli innehållande kokos, krossade linfrön, solroskärnor, pumpakärnor och russin!
 
(ursäkta iphonebilden, men orkade inte systemkameran idag)
 
Nu är jag REDO för dagen. Frukosten är intagen, jag börjar vakna till och få energi och ska ladda upp för ett löppass!
 
Önskar er en trevlig lördag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Food According to Elsa

Åh vad du är fin :) Trevlig helg!

Svar: Fina Elsa, tack <3 Hoppas din helg var bra det med :)
Emma Barremyr

2012-08-04 @ 12:11:48
URL: http://foodaccordingtoelsa.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack så jättemycket för energikake tipsen Emma:) ska pröva alla när jag är friskare och kan äta igen! Kram

2012-08-04 @ 13:36:28
URL: http://Idanolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0