Fredagsmorgon

God morgon vänner 
 
Jag har börjat denna fina fredag med ett morgonpass på gymmet och sitter just nu med skakande ben och käkar frukost nummer två. Mmm, så underbart!
 
I love breakfast 
 
Efterträningsfrukost i tre lager, underst - overnightoats med vanilj, mitten - proteinfluff med hallon och choklad, överst - jordnöts- och kokossås!
 
Idag väntar en fotografering och mer datajobb för min del. Ikväll kommer min älskling äntligen hit igen! Vi har inte setts på hela veckan så det ska bli underbart med fredagsmys, god mat och familjetid tillsammans!
 
Ha en fantastisk fredag mina vänner!
 
Kram / Emma

Kommentarer
Postat av: Viccy

Gott det ser ut! :)

2012-12-28 @ 09:25:54
URL: http://frulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0