Glassigt proteinfluff med kokos-, kola- och blåbärssmak

Hej kära ni 
 
 
Gjorde mig ett riktigt gott proteinfluff till kvällis - en blandning av kokos, kola och blåbär. Mmmm 
 
 
Ingredienser:
1 äggvita
1 dl kvarg
1 dl tinade blåbär
1 msk riven kokos
1 tsk carob
1 tsk mesquite
1/2 mosad banan
 
Elvispa äggvitan till ett fluff. Blanda ner övriga ingredienser och vispa lite till. Häll upp i ett glas och toppa med kokos.
 
 
En riktigt stor och saftig persimon på det och jag är mer än nöjd!
 
Jag har under kvällen varit i gymmet och hjälp lillasyster Lina som ska åka tjejvasan med ett träningsupplägg. Det är grymt kul med grenspecifik träning - det gör att jag får tänka till lite extra och läsa på mer om idrotten. Spännande!
 
Nu har jag precis packat ihop det sista i resväskan och tagit reda på tvättberget från tidigare idag. Nu ska jag bara njuta av resten av kvällen för att varva ner lite. Har gått i ett idag! Dags att släcka ner datorn och bara vara här och nu, som var dagens utmaning hos Sofie.
 
Som sagt så åker jag bort i helgen! Får se om det dyker upp något inlägg från Stockholm - annars har ni utmaningarna att ta tag i varje dag! Jag hoppas ni gillar dem? 
 
Önskar er en fin torsdagskväll 
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: i annahs huvud

Mums!!!

2012-12-06 @ 21:03:38
URL: http://www.iannahshuvud.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0