21:48

Hej  

Biggest Loser, en tekopp och lite mörk choklad i soffan just nu. Jag är helt utsliten efter den här veckan, orkar knappt hålla ögonen öppna. Det ska bli underbart att få sova snart! Jag ska ladda upp inför träning på SATS Färjestad imorgon, föreläsning på universitetet och kalas för min pojkvän som fyller 25 år. Jag ser verkligen fram emot helgen! Kvällen har gått åt till att städa lägenheten, plugga och baka en GI-limpa!

Hur går det med träningen där ute? Har ni satt upp några mål att sträva efter? Själv kämpar jag på mot chins, och kommer få kämpa ett litet tag till! :) Men det är så roligt när jag märker att jag gör framsteg! Weiii!

Kvällskramar från mig  

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Julia

Idag var jag med på ett bodycombat-pass på sats, det var så sjukt jobbigt och jag anar att jag ska vara glad om jag orkar lyfta armarna imorgon på dansen ;) och som vanligt vet du att jag krigar på gymmet haha!

2012-02-09 @ 23:11:31
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0