ÄNTLIGEN!

Hej vänner    

Idag hade jag en ny tid hos en ny läkare. Tack gud att jag fick komma till henne. Hon har nu startat upp en utredning gällande min mage som jag sökt för i årtal. Hon nämde IBS flera gånger och mina halsproblem kan bero på förhöjd magsyreproduktion eller förslappad magmun. Jag kommer inom kort få göra både gastroskopi och rektoskopi. Inga trevliga upplevelser något utav dem kan jag tänka mig, men jag gör vad som helst för att få må bra i magen igen och slippa illamåendet som jag går runt med dagligen!

Dagens andra nyhet är att jag klarade massageprovet idag och kan nu benämna mig som massör. Jag har en egen liten mottagning här hemma och masserar för ett väldigt bra pris! Alla som är intresserade, det är bara att höra av sig om ni är sugna på massage, du behöver inte känna mig, jag vill gärna träffa nya människor. Jag utövar både klassisk och taktil och tycker att massage är såå kul!

Är du intresserad av att veta mer om priser eller vill boka en tid, maila mig på [email protected]!

Nu ska jag plugga, och nu ska jag verkligen plugga också! :)

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0