Ett brinnande värmeljus!

Åh, vet ni vad som hände ikväll? Den lilla lyktan på bilden nedan innehåller ju tre värmeljus. Ett av dem hade börjat brinna och jag kände hur det började lukta bränt. När jag kom dit fick jag se världens låga och sprang och hämtade en kanna med vatten och hällde på. Vet ni vad som hände då? Jo, nästan en meter hög låga flammade upp och värmen slog emot mig. Jag blev så rädd. Tänk vad som hade kunnat hänt! Usch.. jag vill inte vara själv nu. Kommer drömma mardrömmar inatt! Till råga på att skar jag upp tummen när jag skulle torka upp och plocka reda på allt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Usch! Tur att du upptäckte det iaf!

2012-01-05 @ 13:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0