Fredag 6 januari

God morgon vänner ♥

Hoppas ni sovit gott! Min sömn har varit sådär pga att någon hållt på att skjuta raketer inatt. Jag vaknade två gånger av det och sista gången klockan fem, sen kunde jag inte somna om! Hallå! Nyår var ju för en vecka sen...

Har iallafall lyckats ta mig upp nu och sitter och äter frukost och myser i soffan! Min kropp känns död efter intensivpasset igår och det var knappt så jag tog mig upp ur sängen idag! Det är så härligt att vara igång med träningen igen. Körde utan skor bara och det känns i benhinnorna nu :( får se till att bli bra i hälsenan så jag kan ha skor på mig snart!

Idag väntar plugg. Blev inte så mycket gjort igår, för det vi gör nu är inte så kul. Inte den kvantitativa delen iallafall. Jag är mer lagd åt det kvalitativa hållet :)

Frukost idag: kvargyoghurt med banan, russin, valnötter och chasewnötter, GI-limpa med smör och ost, 1/2 blodgrape och grönt citronte!


Kommentarer
Postat av: victoria

ja men det ska jag verkligen ta & göra :) nej, tyvärr inte.. eller det går verkligen i perioder! men nu runt jul & nyår har varit en "dålig" mag-period tyvärr. kan ju bero på lite förändrade matvanor, men SÅ dåligt tycker jag inte att jag ätit heller.. ;O ååh okej, hoppas det går bra då & att du får något slags "svar" - jag fick ju IBS som "diagnos" och det kändes skönt att veta, men samtidigt är det ändå svårt att behandla det, eftersom det är så individuellt.. hoppas vi hittar våra egna sätt att leva med problemen! kram :)

2012-01-06 @ 11:35:45
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0