Underbara träning

Gokväll

Ett urskönt boxpass på friskis är avklarat. När jag kom hem stod maten på bordet och nu ligger jag i sofan och inväntar Biggerst Loser. Det finns verkligen inget som slår den där känslan som infinner sig i kroppen efter ett riktigt hårt träningspass då svetten dryper. Jag och Mari slogs tills vi var alldeles skakiga och jag kan reda längta efter att få ta ut mig till max igen! Älskar träning!

Hur går det med träningen för er mina läsare? Ni är väl säkert i full gång efter nyår. Det verkar alla vara, passen och gymmet är proppfullt och det tycker jag är himla härligt att se! Fortsätt kämpa ;) Och har ni inte kommit igång än är det inte för sent, det är aldrig för sent! Ut och gör det ni tycker är kul, träning för bara gott med sig!

Ha en fin kväll!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0