Födelsedagsmiddag!

Hej vänner ♥

Av lite olika anledningar blev jag firad redan igår av min kära familj. Mamma och jag hade lagat ihop en soppmiddag bestående av en jägarmästarsoppa med bacontopping, dinkelpainrich med vitlökssmör, en färgglad sallad och en pepparkakskladdkaka med lingongrädde till efterrätt! Och lycklig som jag här hade jag både mina mor och farföräldrar hos mig och jag fick massa fina presenter ♥




älskade farmor!

min fina morfar!

pelle, mormor och jullle

efterrätt!






Recept kommer inom kort!

Nu har jag fått ihop tillräckligt med pengar från jul och födelsedag så att jag kan åka och köpa min efterlängtade hushållsassistent på Elgiganten. Åh, som jag har längtat! I paketen som jag fick fanns även en glassmaskin, porslin och en jättefin tomte att ställa fram till nästa jul :)

Nu är vi tillbaka i stan. Jag ska ta mig en promenad innan det är dags för att veckohandla. Lite senare får jag en massagekund och sen blir det bara mys resten av kvällen! :)

Kram till er / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0