Dagens träning

Hej
 
Trots lite och mycket dålig och blev det ett grymt bra pass på gymmet idag. Är nog inte omöjligt att jag klarar att göra en chins nu snart. Det gör mig otroligt taggad! Jag känner att jag har fått tillbaka motivationen till styrketräningen och har massa övningar som jag varierar mellan. Det är det som är grejen med att utvecklas och inte tröttna på träningen - att variera så mycket som möjligt!
 
Jag passade även på att köra en del övningar med Julia - som kämpade riktigt bra!
 
 
Hon fick bland annat känna på hur jobbigt det är att balansera på bollen... och det med ett leende på läpparna!
 
Själv utvecklade jag övningen ytterligare, men det ska ni får veta mer om imorgon! Nu ska jag laga middag och åka bort på tjejkväll. Lär bli en tidigt kväll för min del dock. Jag är så himla trött just nu!
 
Trevlig lördagskväll vänner!
Kram / Emma

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaa men emma, du skulle ju inte lägga upp dom :)

Svar: haha, du va ju så söt :D
Emma Barremyr

2012-07-08 @ 19:17:43
URL: http://juliabarremyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0