För ett år sedan

Hej vänner
 
Förra året firade jag och Pelle våran ettårsdag med ett dygn på Finnskogstoppens hälsocenter. Det ligger uppe vid svensk-norska gränsen med en fantastisk utsikt över Finnskogen. Vi hade ett underbart dygn med god och hälsosam mat, övernattning i sviten med en sagolik utsikt från balkongen, skogspromenader, varma bubbelbad, läskande smoothies i en naturskön miljö, choklad och mys.
 
 
 
Utsikten från balkongen var oslagbar..
 
 
 
Det finns ingenting som jag uppskattar så mycket som en tyst, vacker och stilla natur! Jag känner mig hemma, lycklig och lugn inombords av dessa upplevelser!
 
I år är vi på Loka Brunn och firar våran årsdag! Bilder därifrån kommer ni få se till veckan!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0