Härlig dag på jobbet!

Gokväll vänner
 
Att jobba som personlig assistent är underbart på många sätt. Jobbet jag gör för den här personen är så värdefullt och trots att det är mycket psykiskt påfrestande att vara här finns det många ljusglimtar som gör det till ett underbart jobb. Oftast tillbringas dagarna stillasittandes i lägenheten för att kunna tillfredsställa behoven hos den jag jobbar för, men då och då kan vi åka ut på små turer och se annat än en tv:ruta. Att få komma ut uppskattas extra mycket vackra sommardagar!
 
Idag har det varit en bra dag och vi har kunnat vara ute i stort sett hela dagen. Vi tog bilen ganska tidigt, köpte med lunch och åkte till ett lugnt ställe för att andas frisk luft och bara ta det lugnt. Dagen har därför gått otroligt fort!
 
 
Jag hade köpt med mig nya tidningen från Fitness Magazine, som denna gång bara handlar om kost! Mycket intressant läsning vill jag lova :)
 
Hoppas att ni haft en underbar dag i solen ni med!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0