Kesohälsogröt och morgontidning

God morgon
 
Uppdateringen här är inte den bästa nu som ni kanske märker? De flesta inlägg sedan i torsdags har varit tidsinställda då jag har fullt upp med att vara ledig och bara vara. Jag har inte öppnat datorn sen i fredags vilket känns oerhört skönt! Eftersom de kommande veckorna i augusti är fullspäckade och intensiva schemamässigt är den här veckan den enda som jag har tid att göra vad jag vill. Därför ligger fokus just nu på morgonpromenader, långa frukostar med tidningen, träning, familjetid, vänner, god mat, mental återhämtning och framför allt ingen stress.
 
Idag kokade jag ihop kesohälsogröt till frukost. GOTT. Toppade med mango, jordgubbar och banan.
 
 
 
Kesohälsogröt: Koka en portion hälsogröt enligt anvisning på paketet. När det är klart rör du ner 1 dl keso, pudrar över kanel och toppar med lite goda frukter.
 
Idag är planerna att köra ett gympass med fokus på triceps, bröst och axlar.Hjälpa till hemma, sedan i eftermiddag står ett besök på Mormor´s Glasscafé på agendan (om nu vädret ger med sig). Därefter beger jag mig mot Sunne för att tillbringa några dagar hos mina svärföräldrar. UUuh, vad underbart att vara ledig :D
 
Kanske blir något inlägg från mobilen i veckan och några tidsinställda, men annars får ni stå ut med att uppdateringen är lite låg här just nu! Hoppas att ni har överseende med det :)
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0