Examensdag

God morgon vänner

Idag tar jag examen! Tänk att jag har gjort mina två år på hälsa- och wellnessprogrammet! Jag har lärt mig massor och utvecklats så mycket som person. Det känns verkligen som om jag "hittat mig själv" under dessa två år och vet nu vad jag vill göra med mitt liv. Åh, jag är så glad och livet är så underbart!

Dagen till ära blev det en stor tallrik yoghurt blandat med kvarg toppat med krossat linfrö, kokos, mango, kiwi, hallon, paranötter, mandlar och klippta fikon till frukost. Fräscht och jättegott!









Idag blir det antagligen en lugn förmiddag och en sväng in på stan, sen ska jag möta upp min klass vid universitetet efter lunch för massa lekar och annat skoj innan vi fortsätter kvällen på båten med avslutningsmiddag!

Har gjort iordning ett tidsinställt inlägg till er senare idag, annars kommer det nog vara tomt här resten av kvällen! Ni får stå ut med det då jag bara tar examen en gång! Vi hörs igen imorgon :)

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis duktiga du!! :)

2012-06-05 @ 12:45:08
URL: http://Http://cariisma.blogg.se
Postat av: ellen

Grattis till examen finaste Emma :) <3

2012-06-05 @ 13:43:37
URL: http://elloen.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Grattis gumman! Massa <3 till dig :-)

2012-06-05 @ 16:28:07
Postat av: Emma

Grattis!

Men värmer inte du dina frysta hallon? En fråga som dök upp bara, hehe =)

2012-06-05 @ 20:22:09
Postat av: Emma

Sv: tack så mycket! Nej jag brukar inte värma dom eftersom de tinar så fort ändå :) tycker dom är goda när dom är lite frysta också :)

2012-06-06 @ 09:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0