Instagram

Hej vänner

Min frånvaro idag beror på att jag inte kommit in på bloggen då de jobbar med att förändra blogg.se. Därmed har siten legat nere och det enda som kom upp var ett tidsinställt inlägg som jag skrev redan igår kväll. Nu hoppas jag dock att allt är i sin ordning igen och att jag kan blogga på som vanligt :)
Just nu sitter jag på jobbet och har jobbat ända sedan 14.00 idag. Jag har fortfarande många timmar framför mig eftersom jag har hoppat in extra inatt och även jobbar 9.30-21.00 imorgon. Så jag kommer alltså inte sluta förrän nio imorgon kväll. HEJ 31-timmarspass! Jag kommer fortätta att jobba väldigt mycket periodvis i sommar + att jag kommer vara ledig och tillbringa dagar i sommarstugan och även i Sunne. Så lika många inlägg som vanligt kanske det inte blir här eftersom jag inte kommer ha lika mycket tid som vanligt! Jag tänkte att jag tar det lite som det kommer (tycker ju att det är så himla kul att blogga), men ni som vill får gärna följa mig på instagram där jag kommer vara lite mer aktiv än här.

Instagram - emmabarremyr.



Bilden är från Thailand - Kho Phangan - 2010. Den speglar livet här och nu när jag njuter fullt ut av studen och uppskattningen av att finnas till. Så ska varje dag vara i sommar och i framtiden!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0