Jordgubb- och vaniljgröt

God morgon

Idag blev det en lååång sovmorgon ända till halv tio då min älskling ringde och väckte mig! Vi kom hem sent inatt så en lång sovmorgon var välbehövligt! De var fantastiskt trevligt vid sommarstugan igår. Det var en rejäl grillfest och det bjöds på mängder av mat! Gammelmorbror Rune hade dessutom byggt en lappkåta som vi satt i när det började komma för mycket mygg och bli för kallt. Jag ska visa er på bilder sen :)

Dagens frukost bestod av en havregrynsgröt med jordgubb- och vaniljsmak, toppad med banan, valnötter, keso och russin.









Havregrynsgröt med jordgubb- och vaniljsmak: Koka en portion havregrynsgröt tillsammans med 1 dl jordgubbar och några dustar vaniljpulver.

Nu ska jag, Lina och Martin åka och köra ett pass i utegymmet uppe vid skidtunneln! Jag har sjuuk träningsvärk så vi får väl se hur det går! Hehe.

Kram / Emma,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0