Överraskad

Gokväll kära ni

Jag har haft en underbar dag! Har umgåtts med Lina hela dagen och nu på kvällen hade vi bokat bord på Resturang Munken, jag Pelle, Lina och Martin. Men som en glad överraskning satt även mamma, pappa och Julia där när vi kom dit! Jag hade inte förvätat mig att bli firad alls, så när jag fick presenter och blev bjuden på mat blev jag varkligen glad och överraskad! Men det bästa av allt var att mamma och pappa kom hela vägen hit. Det gjorde mig oerhört glad!

Jag älskar maten på Munken, det är alltid så gott, personalen är trevlig och serveringen mysig



Tack min älskade familj, ni är bäst

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Ja, jag la också märke till det. Men en skiva innehåller ca 6 g kolhydrater om jag minns rätt, och ett visst antal kolhydrater per dag får man ju faktiskt äta även när man går på LCHF. Vissa får äta max 20 kh per dag och vissa mer eller mindre. Jag tror dom säger att man själv finner sin balans för att antingen gå ner eller hålla vikten. Att helt undvika kolhydrater går faktiskt inte, då måste man äta en ruskigt ensidig kost med i princip bara animaliska livsmedel... :)

2012-06-07 @ 08:51:42
URL: http://dietistnjutning.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ca 4 g menar jag! :)

2012-06-07 @ 09:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0