Studenten

Hej vänner

Grattis älskade syster till studenten!

Dagen har varit bra trots att det hände en olycka (går in in på det mer) som gjorde det hela ganska omtumlande. Julia var glad och nöjd för att vi hade samlats där för hennes skull! Solen sken och det var trafikkaos i hela Karlstad när de studentfyllda flaken åkte runt på stan. Studenten var som den brukar vara med andra ord!



Har hänt en hel del saker på blogg.se idag! Blev förvånad när jag loggade in nu under kvällen och fick se allt som hade förändrats. Kul! Jag har också tänkt göra en förändring i bloggdesignen någon gång framöver nu om jag får tid. Jag är så dålig på sånt där bara och orkar aldrig ta mig tid till att sitta och fixa! Något som är kul med förändingen är att jag nu kan svara på era kommentarer i kommentarsfältet, så nu får ni hålla utkik där om ni väntar på svar :)

Hoppas att ni haft en bra dag!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0