Torpisk fruktgröt

God morgon vänner

Dagen igår gick i ett från klockan sju på morgonen till halv tio på kvällen då allt var undanstökat och färdigstädat. Efter en kvällspromenad i solnedgången med Sunny somnade jag på några få minuter. Idag blev det en lång och härlig sovmorgon följt av en långfrukost med resten av familjen vid frukostbordet!

Min frukost bestod av en tropisk fruktgröt med passionsfrukt, cashewnötter, kokos och klippta aprikoser.







Tropisk fruktgröt: koka en portion gryn (jag hade min hälsogröt från hälsokosten). När den är klar tar du bort den från plattan och häller i hackad mango, ananas, banan och kiwi. Toppa med passionsfrukt, cashews, kokos och klippta aprikoser.

Idag hällregnar det ute. Jag och Pelle hade planerat in ett pass i utegymmet, men vi skippar nog det och stannar inne och myser istället. I eftermiddag står det dop på schemat, lilla Indra ska döpas och jag ska än en gång denna vecka agera fotograf, kul :)

Trevlig lördag på er!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0