Gravidas träningsguide

Hej vänner ♥

Jag sitter på tåget mot Torsby och läser "Gravidas träningsbok" av Cia Larsson (som är min handledare på praktiken nu). Eftersom 2012 innebär babyboom samt att gravida och träning är ett område jag är väldigt intresserad av tog jag chansen att läsa den! Finns massa bra tips och jag tänkte eftersom det är så många gravida där ute nu kanske jag har någon sådan läsare? ;-) tänkte att jag skulle ägna några inlägg till att skriva lite om träning och tips under graviditeten från Cias bok! Är ni intresserade av att läsa hela från ni köpa den, annars kan ni läsa lite här :-) vad tror ni om det?

Ikväll står det alltså personalfest på agendan och det ska bli så himla mysigt att träffa mina godingar till arbetskamrater utanför jobbet! Det blir mat, spel och alkohol antar jag! Själv kommer jag hålla mig nykter (halsbrännan och magproblemen, annars hade ett glas rött suttit fint)!

Boken heter: Gravidas träningsguide - för dig som fött barn eller är gravid


Kommentarer
Postat av: Anna

Spännande! Hade samma inriktning på jobbet förra måndagen men då med fokus på kost under graviditeten och under förlossning.

2012-03-12 @ 13:42:56
Postat av: kusin Emelie

nemen väntar du smått, eller?! :) de ska bli intressant att få läsa lite, så skriv på bara!!

2012-03-14 @ 09:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0