I mina hörlurar..

Hej

Fick en fråga om vad jag lyssnar på för musik när jag är ute och springer! Och jag kan säga att jag gillar partymusik, alltså sån musik som spelas på klubbarna när man är ute och dansar. Det gör mig peppad och ofta är det ett bra tempo i låtarna! För tillfället är favoritartister David guetta, Avicii, Lady Gaga, Pitbull, Kate Perry, Flo Rida, E-type, Nause, Ke$ha, Taio Cruz, U2 för att nämna några. Listan ändras hela tiden, nya låtar tillkommer och gamla försvinner. Dock finns det några gamla godingar som jag fastnat för och som alltid hänger med.

Min top fem lista på bästa träningslåtar är ändå:

1. Bonnie Tyler - holdning out for a hero
2. Kiss - I was made for loving you baby
3. David Guetta - memories
4. Scooter - suavemente
5. Lady Gaga - bad romance

Sen kan det ibland vara så himla underbart att skippa musiken, lämna mobil och allt hemma och bara ge sig ut i skogen, vara okontaktbar och lyssna på naturen och tystnaden, endast sina egna andetag! Vissa dagar är jag så sjukt sugen på musik, vissa vill jag bara ha tyst. Har blivit som en slags terapi för mig samtidigt som jag känner mig närmare naturen om jag inte stänger ute ljuden från den!

Hur är det för er? Gillar ni musik när ni tränar och vad lyssnar ni på? Ge mig lite tips :)

Kram / Emma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0