Mot målet

Tjoho

Idag fick jag hjälp av en PT med chinsen. Har stått still där ett tag, men med hjälp av ett gummiband så klarade jag att göra mina första chins idag. Så himla glad är jag! Fast har ju fortfarande hjälp så jag får fortsätta träna och sträva efter mitt mål. Eftermiddagen på Sats har varit lugn, men rolig! Jag har stått med Bea i receptionen och lärt mig massor! Den sista timmen ägnade jag åt yoga, så himla skönt! Nu har jag precis kommit hem, kokat en kopp te och gjort några finncrisp med ost och ska mysa lite med min älskling till Biggest Loser :)

Kram till er / Emma.

Kommentarer
Postat av: viktoria

vad skönt att det lossnat lite med chinsen, de förtjänar du :) ps kolla din mail

2012-03-09 @ 07:31:21
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0