Tidig morgon

God morgon vänner

Hoppas att ni sovit gott! Själv hade jag gärna sovit lite längre. Känns som om jag är i behov av att ta tillvara på förra veckans sömnförlust då jag sov så dåligt! :) Men börjar piggna till nu efter en underbar frukost i form av ungsgröt serverad med keso, banan och kiwi.









Ungsbakad gröt: Blanda 1 dl havregryn, 1 msk russin, 1 msk mandel, 1 krm bakpulver, 3/4 dl mjölk, 1 ägg och lte vaniljpulver och häll i en ungssäker form. Grädda i ugenen i 12 minuter på 225 grader.

Kommer tillbringa förmiddagen på univesitetet för grupphandledning!

Ha en bra dag :)

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Dina frukostar ser alltid så goda ut! :) jag ska verkligen försöka gå andra året på hälsa och wellness framöver, är ju ändå friskvård som intresserar mej :) lite tråkigt att inte gå med er bara, var en mysig klass :) tror att du kommer bli en toppenhälsocoach i alla fall :) ha en bra dag. Kramar

2012-03-20 @ 07:46:06
URL: http://Http://cariisma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0