Bildbomb igår

God morgon lördag

Även fast jag inte somnade förrän ett igår vaknade jag halv sju idag och kunde inte somna om. Så himla typiskt! Vi hade en jättetrevlig kväll igår med god mat, vin och massa skratt. Såklart blir det massa prat om hälsa, kost, träning och allt därtill när fyra hälsa- och wellnesstjejer umgås. Trevligt, trevligt!

Middagen som serverades var avokadohalvor med rökt lax och chili, smördegsöverbakad älgentrecote, kantarellsås och rostad potatis samt massa god färsk frukt och mörk kokoschoklad till efterrätt!

Låter bilderna tala för sig själva!



















Nu ska jag fixa iordning mig och sedan ska jag och Pelle bege oss mot Bergvik för att storhandla.

Kram / Emma

Kommentarer
Postat av: rahwa

Vilken fräsch efterrätt!

2012-05-05 @ 23:41:38
Postat av: Julia

kan du inte lägga ut receptet på förrätten? ser riiktigt god ut :D

2012-05-06 @ 09:55:55
Postat av: Emma

Absolut, kommer komma recept både från i fredags och i lördags!

2012-05-06 @ 10:03:04
URL: http://emmabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0