Lördagsfrukost

God morgon vänner

Här sitter jag med min lördagsfrukost och laddar upp inför ett löppass med Kristin. Det är sista dosen träning den här veckan som har varit rikitgt bra och intensiv. Imorgon står det vila på schemat innan det är dags på måndag igen. Jag har så mycket energi nu för tiden, blir aldrig trött och träningen går så bra! Undrar om det är kostomläggningen? Att jag äter varannan timme gör ju att jag hinner få i mig endel energi :)

Lördagsfrukost innan löpning blev molinogröt med kokos, jordgubbar, banan, kiwi, valnötter och mjölk.







Molinogröt: lägg 1 msk russin, 2 klippta katrinplommon, 2 msk krossade linfrön, 2 msk havrekli i 2,5 dl vatten i en kastrull i kylen över natten. På morgonen tar du ut den, kokar upp, saltar lite och strör i 1/2 dl grovt rågmjöl tills det får en fin konsistens!

Har ni testat molinogröten? Om inte, gör det! Den är så himla god :)

I eftermiddag åker jag och Pelle till Sunne för att umgås lite med hans familj. Svärmor fyller på på måndag så imorgon blir det kalas hela dagen!

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0