Tropisk frukost

God morgon

Jag är inte helt kry och har därför bestämt mig för att stänna hemma idag. Skulle egentligen gått med Mattias på Klarälvskliniken under förmiddagen, men jag känner mig febrig och varm i huvudet så jag är hemma och vilar upp mig inför imorgon istället. Dock är halsontet borta så jag hoppas att en dags vila gör mig helt frisk tills imorgon!

Frukosten idag var såå god, helt i min smak! Jag gjorde nämligen kokosdavosgröt, mmmm....





Kvällen innan mosar du en banan och blandar med 2 dl naturell yoghurt, 1/2 dl kokosflingor och 1/2 dl valfria gryn (jag tog sportgryn som är en blandning av råg och havre). Låt svälla i kylen under natten. Morgonen därpå serverar du med ananas, kiwi, klippta katrinplommon, cashewnötter och pumpakärnor.

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Julia

Usch jag har också börjat bli sjuk :( får panik!

2012-05-03 @ 15:13:23
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0