Vad vill ni läsa om?

God morgon kära ni

De senaste veckorna har läsarstatistiken ökat till över det dubbla vissa dagar och det är jätteroligt att ni är så många som kikar in här varje dag! Alla nya läsare är hjärtligt välkomna! Jag tänkte nu ge er chansen att vara med och påverka lite i inläggen här på bloggen. Jag är väldigt intresserad av att veta varför ni kommer in och läser, och frågar er nu vad ni vill att jag ska skriva mer om och fortsätta att skriva om. Har ni några tips? Gillar ni frukostinläggen? Vill ni att jag bloggar mer om recept, kost över lag, träning och tips på övningar? Kommentera nu om du vill vara med och påverka! :)

Dagen frukost kommer här - egen variant av banana split!







Halvera en banan och fyll med keso, jordnötssmör, hallon, blåbär, kiwi, pumpakärnor, kokos och skogsbärsmarmelad.

Idag väntar något riktigt roligt för min del! Jag ska nämligen på ”starta-eget-dagen” som anordnas här i Karlstad på Scalateatern. Jag kommer vara borta hela dagen och har därför förberett ett inlägg med en riktigt smaskigt och nyttigt recept som kommer upp lite senare!

Ha en bra dag!

Kram / Emma.


Kommentarer
Postat av: Klara

Maaaat, mera maat :D

2012-05-10 @ 10:10:54
Postat av: Elsa

Jag tycker det vore roligt om du lade upp fler övningar som du gillar att göra på gymmet och som du tycker är effektiva och bra :)

2012-05-10 @ 17:41:55
URL: http://elsa89.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud, jag förundras varje gång jag läser din blogg, över hur flitig och duktig du är. Kan inte förstå hur du orkar hitta på så många nya frukostar hela tiden! Min fantasi sträcker sig till äggsmörgås liksom. Men det är så roligt att se alla bilder, och jag blir alltid så jäkla sugen på allt gott du gör. Haha :)

2012-05-10 @ 18:50:58
URL: http://leonales.blogspot.com
Postat av: Emma

Sv: haha, visst ska du få mer mat Klara :)

2012-05-10 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0