Finfin kväll

Hej finisar 
 
Jag och Pelle har tillbringat kvällen hos min syster och hennes pojkvän. Det bjöds på god mat, tända ljus och mys i vintermörkret. Fin kvalitetstid som livar upp och ger energi. Underbart 
 
Det bjöds på hemgjorda pommes, egengjord kebab (mums alltså!), egen kebabsås och en smaskig sallad.
 
För övrigt så har dagen bara flugit förbi. Efter gofikan med Ida hade jag massagekund följt av lite datorjobb. Det är många tankar om vad jag ska göra med PT-utbildningen som snurrar runt i huvudet nu. Jag vill så mycket, men vet inte riktigt vart jag ska börja. Nu har jag börjat så smått iallafall. Men jag känner ingen stress - jag vill hinna landa, andas och ta vara på tiden här och nu. Och det är så spännande och kul att smida planer :)
 
Hoppas att ni haft en fin kväll ni med!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0