Härlig, fartfylld måndag!

Hej snyggisar 
 
Idag slog tröttheten tillbaka igen. När jag kom tillbaka till Karlstad bokade jag därför än en gång av dagens inplanerade träningspass och tog med mig kärleken på en promenad runt älven istället. Frisk luft, kärlek och sol. Uppiggande och alldeles underbart!
 
 
 
 
Nu är jag alltså tillbaka i Karlstad igen. Är ledig hela veckan och åker sedan till Stockholm på vidarutbildning i helgen. Ska bli så kul att träffa alla PTs igen, mina fina vänner 
 
Idag har det varit fullt upp. När jag gick av mitt jobbpass i morse hade jag en "kund" i gymmet innan jag satte mig på tåget mot stan. I eftermiddag har jag och killen som sagt varit ute på en promenad, men även hunnit med att handla, tvätta, laga mat, städa och fixa i lägenheten. Under kvällen har vi legat utslagna i soffan under filten, ätit kladdkaka och tittat på flera avsnitt av Greys. Bara massa mys - mycket välbehövligt!
 
Ikväll blir det sängen tidigt för imorgon ska jag upp till Torsby under förmiddagen på personalmöte, och tåget går tidigt!
 
Hoppas att ni haft en fin måndag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0