Måndag 5 november

God morgon 
 
En ny vecka är här och november rullar vidare. Dagarna går så fort att det känns som om jag knappt hinner med. Herregud, det är ju snart jul igen!
Idag ska jag plocka fram plugget efter att ha haft några dagar off. Som jag nämnt för er tidigare har jag lärt mig grymt mycket under utbildningen, men långt ifrån allt. Även om jag nu skulle klara proven finns det mycket jag behöver lära för att kunna ta alla typer av kunder, så jag kommer fortsätta att plugga för att lära mig mer!
 
Dagens frukost bestod av morotskakagröt och recept på det hittar du här (<--klick).
 
 
Mumsmums...
 
 
Såå... dagens planer är än så länge plugg och ett besök på gymmet. Det är dags för ett ryggpass nu igen!
 
Hoppas ni får en fin måndag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0