Morgon på gymmet

God morgon 
 
Jag började dagen klockan sju idag, på gymmet! Övre rygg, axlar och biceps - blev ett riktigt fint pass!
 
* 10 min uppvärmning i rodddmaskinen
* 3 set pullups
* 3 set assisterade chins i smithmaskinen
* 3 set hög rodd 
* 3 set utåtrotationer i axelled
* 3 superset - axelpress/ hantellyft lyft åt sidan
* 3 set excentriska bicepscurl med stång
* Rörlighetsträning med stång som nedvarvning
 
 
Nu har jag precis slängt i mig proteingröt som dagens andra frukost. Ska hoppa i duschen och sedan bege mig till jobbet för ett 24-timmarspass!
 
Ha en fin söndag!
 
Kram / Emma

Kommentarer
Postat av: vonskareng

grymt!

2012-11-11 @ 14:27:00
URL: http://vonskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0