Novembertröttheten

God morgon fina ni 
 
Jag är precis hemkommen från jobbet och har nu en ledig dag famför mig. Jag önskar att jag kände mig piggare och hade mer energi, men november är som den är - grå, kall och mörk, och suger verkligen ur all energi som finns inom mig. Av någon anledning glömmer jag varje år hur trött jag blir när novemberdagarna smyger sig på. Jag som i vanliga fall studsar upp ur sängen vill helst bara dra täcket över huvudet och undrar sedan vad det är som är fel på mig. Måste påminna mig om att det är november varje år. 
 
Och vet ni? Enda botet på tröttheten är träning, det finns det minsan energi till. Men för övrigt är lusten och energin borta och jag vill helst bara mysa i köket eller i soffan. Så denna lediga dag kommer ägnas åt just träning, matlagning och soffhäng med lillasyster Julia.
 
 
Har just krupit upp i soffan med en stor kopp te, blodgrapefrukt och några avsnitt Greys. Mys det!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, jag känner likadant. Men har lärt mig att den där träningen piggar upp en del. Dock går jag runt och är väldigt sötsugen hela tiden, hehe.

Svar: Ja skönt när det går att bli lite pigg av träningen iallafall! Sötsuget är jobbigt :P hehe
Emma Barremyr

2012-11-20 @ 13:52:55
URL: http://elinmaries.wordpress.com
Postat av: Julia

Jag är exakt likadan, är sjukt mycket tröttare nu är tex på sommaren .. så det är tur att man kan träna sig piggare :D

Låter som du kommer ha en jättemysig dag!!

Svar: Verkligen tur! :) Skönt att få lite energi i mörkret :)
Emma Barremyr

2012-11-20 @ 14:11:54
URL: http://juliashalsa.devote.se
Postat av: Linda

Åhhh grapefrukt!!! Imorgon ska jag frossa i apelsin- & blograpesjuice till frukosten! DÅ är jag penicllinfri och kan äta hur mycket grape jag vill :)

Svar: Gud vad underbart! Njuuuuut :D
Emma Barremyr

2012-11-21 @ 08:12:55
URL: http://harligavardag.wordpress%2Ccom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0