Kaos

Hej vänner 
 
Allt är bara kaos just nu. Kursen är nu avslutad och imorgon återstår en hel dag med praktiskt och teoretiskt prov. Jag är så nervös och trött att jag helst av allt skulle vilja dra täcket över huvudet och gråta lite. Jag stressar upp mig alldeles för lätt vilket har resulterat i flera nätter med lite sömn följt av lååånga trötta dagar. Idag har dagen bestått av övning, övning, övning och åter övning i gymmet och av olika anledningar har det varit väldigt tungt för min del. Jag försöker peppa mig själv nu och övertala mig att det här inte är hela värden. Jag har så svårt för att sänka kraven på mig själv vilket egentligen inte gynnar mitt välmående på något vis. Varför må dåligt innan jag vet om jag klarar det eller inte? Jag har iallafall nu bestämt mig för att gå in med inställningen att jag ska klara allt imorgon, att jag kan det här och att om jag gör mitt bästa duger det gott och väl. Jag behöver inte må dåligt och vara nervös, för oavsett om jag klarar det imorgon eller inte så kommer det bli bra till slut iallafall. Visst är det så?
 
Ibland, ja någon gång då och då kan jag få en fruktansvärt sug efter lösgodis. Därför gick jag raka vägen till affären och köpte med en påse hem till lördagsplugget när jag kände det suget idag. Mums med massa choklad och laktris :D
 
 
Ibland kan små saker få en att må bra och bli glad. Hehe. Godis. Kanske inte det bästa för min mage med massa sött, men definitivt det bästa för min själ nu eftersom det var precis det jag ville sitta och suga på och njuta av ikväll.
 
Men det som gör mig mest glad just nu är att imorgon kommer jag äntligen få träffa min pojkvän igen efter två lååånga veckor. Det ska bli så underbart!
 
Hoppas ni har en fin lördagskväll 
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Klart det kommer gå bra i morgon, vet ingen som är så förberedd som du Emma när du gå in för något! Lycka till i morgon, ring när du är färdig! Pusspuss och en lyckspark <3

2012-09-29 @ 23:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0