Mina Favoritbloggar

Hej vänner 
 
Idag flyger jag hem från Kreta, men landar sent i Sverige ikväll. Vi kommer tillbringa en natt i Stockholm hos gammelmorbror Rune innan vi tar tåget hem till Torsby imorgon bitti. Därför kommer ytterligare ett tidsinställt inlägg upp nu. Den här gången tänkte jag passa på att tipsa om mina favoritbloggar :D Självklart läser jag bloggar om det som är mina stora intressen - mat, träning och hälsa, men även ett par fotobloggar!
 
PT-Fia - skriver Sveriges största hälsa- och träningsblogg.
Olga Rönnberg - Biggest Loosers egen PT.
Katie - världens bästa blogg med hälsosamma bakverk och annat gott!
Frukostera - Victoria som bloggar om frukost.
Food- and-health-in-my-way - Sofie som bloggar om mat och hälsa.
Fanny - älskar hennes nyttiga varianter på bakverk.
Caroline Dahlen - jätteduktig fotograf från värmland.
Hanna Björkstedt - jätteduktig fotograf från Stockholm. Jag älskar bilderna på hennes söta barn.
 
Lite lästips från mig så länge! Har ni några bra bloggtips att dela med er av till mig?
 
Ha en bra dag :)
 
Kram / Emma.
 

Kommentarer
Postat av: frida

Jag hittade till din blogg av en slump, och måste säga att jag älskar den! Länge sen jag la till en blogg i favoriter men nu var det dags!

Jag tipsar gärna om min blogg: www.made.shapemeup.se

Svar: Vad roligt! Tack för tipset, ska kika din blogg också! :)
Emma Barremyr

2012-09-13 @ 14:50:42
URL: http://made.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0