Äntligen hemma!

Hej vänner 
 
Efter en lång resdag har vi äntligen anlänt hemma i lägenheten i Karlstad igen. Känns som om det var evigheter sen sist (fast det bara gått en och en halv vecka) och det ska bli himla skönt att sova i vår egen säng inatt!
 
Efter mååånga timmar i bilen, med stopp endast för gulaschsoppa i Sälen och glassfika hos svärföräldrarna i Sunne var både jag och Pelle sugna på något enkelt till middag och vi plockade därför på oss lite gottigheter till en fräsch sallad när vi svängde förbi affären. 
 
Tallriken fylldes med
  • Stekt halloumi
  • Bladspenat och rucculasallad
  • Massa oliver
  • Tärnad mango
  • Galiamelon
  • Körsbärstomater
  • Orange paprika
  • Broccoli
  • En halv avokado med keso, hackad soltorkad tomat och örsalt
Halloumi + mango + galiamelon + oliver = farligt gott!!!
 
 
 
 
Jodå, nyttig snabbmat med massa härlig färg och mycket smak! 
 
Får denna maten inte en att dregla så säg?
 
Nu är alla väskor uppackade, tvätten ligger redo för morgondagens tvättstuga och jag ska sätta mig och planera måndagens PT-pass innan jag kryper i säng. Min egen säng.
 
Hoppas att ni haft en fin helg mina vänner!
 
Kram / Emma-

Kommentarer
Postat av: Maria

Riktigt gott Emma! :)

2013-04-14 @ 20:59:58
URL: http://www.bypogosjan.se
Postat av: Sara

Jag har precis hittat hit och fått SÅ mycket inspiration! Det får nog bli den här fantastiska salladen till lunch idag! :)

Svar: Vad roligt att höra :D välkommen och hoppas att lunchen smakade bra!
Emma Barremyr

2013-04-15 @ 07:40:24
URL: http://www.unt.se/klassikerbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0