C-vitaminbomb

Hej vänner 
 
Slutade nio idag, sen möte med chefen, en konsultation på det och nu jobb med kost- och träningsupplägg. Ute spöregnar det och är grått och trist så det hänns helt okej att sitta inne framför datorn med skojigt jobb, en vitaminshot och en hund som ligger på fötterna och värmer.
 
Mys 
 
 
Vitaminshoten består av apelsin och ingefära och är superenkel att slänga ihop.
 
Pressa apelsin i en citruspress till apelsinjuice. Stavmixa sedan ihop apelsinjuicen med en bit ingefära, lägg i en isbit och njut av en härlig c-vitaminbomb!
 
 
Som sagt, dagen idag kommer bestå av en himlans massa jobb med kost- och träningsupplägg! Har jag tur och jobbar flitigt hinner jag med en löprur ikväll. Jag ska jobba för det då både hund och mina ben vill rastas!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Verkar vara himla gott! Apelsin och ingefära gifter sig alltid bra tillsammans :) Jag gjorde en supergod frukost imorse som jag postade på min blogg, morotskakegröt och tänkte då på dig och dina fantastiska frukostrecept. Tror du skulle gilla den! :) Ha en superlördag :)

Svar: Spännande! Jag får kika på den :) tack för tipset!
Emma Barremyr

2013-04-20 @ 07:57:48
URL: http://jossan.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0