Era luncher

Hej vänner 
 
Jag bad er tidigare i veckan att maila bilder på era luncher så att jag kunde göra ett inspirerande inlägg från er fina läsare! Här kommer ett gäng härliga bilder!
 
Låt er inspireras!
 
 
Sally åt sockerfri blodbudding med råkostsallad och tinade lingon!
 
 
Antonia åt bananpannkakor med varma jordgubbar och hemgjord chokladsås! 
 
 
Martyna (healthyyhappy på Instagram) åt microbakad havregrynsgröt med smak av kardemumma och kakao. Kiwi, banan och hallon vid sidan.
 
 
Becca åt Spaghetti m ärtpesto och grönsaker.

 
Victoria åt bulgur kokt i tomat, ajvar, kryddor och grönsaker stekt tillsammans med tonfisk.
 
 
Frida åt kokospannkakor med frukt, bär och kesokvarg!
 
Tusen tack för era bidrag tjejer!
 
Nu en fråga till er läsare. Gillar ni denna typen av inlägg? Jag själv tycker att det är en himla rolig idé då det gör er läsare med aktiva i bloggen. Vill ni fortsätta med läsarinspirerande inlägg? Det behöver inte vara mat utan kan även vara inspirerande bilder på härliga platser, roliga övningar, era söta djur osv... Kom gärna med idéer och åsikter!!!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Agnes

helt ärligt så njaaa. tycker det är mycket roligar att läsa om dit liv och tips från dig osv! det vore kul om du nån gång körde på det här med önskerubriker - vi läsare får önska rubriker och så väljer du ett par stycken som du skriver ett inlägg om!

tack för en fantastisk blogg, du är verkligen bäst!!

Svar: Önskerubriker låter som en rolig idé! tack för tipset, ska nog köra det snart! Och tack för din fina kommentar! Det värmer att höra att du gillar det jag gör, så tack igen :)
Emma Barremyr

2013-04-18 @ 14:52:33
Postat av: Sandra

Absolut en rolig idé!! Alltid härligt med inspiration såsom mat, träning, mysiga platser eller efterrätter. Hur bra som helst!!

Svar: Roligt att du gillade det! Kommer nog fortsätta med det någon gång då och då :) Tack för din åsikt!
Emma Barremyr

2013-04-18 @ 15:12:05
Postat av: Sally

Ja tycker det är kul någon gång ibland! Blir en härlig mix då!

Svar: Håller med, och kommer nog köra så :) Tack för din åsikt!
Emma Barremyr

2013-04-18 @ 17:42:16
URL: http://skippanudlarna.com
Postat av: Rebecca

Ja jag tycker det är kul men dina egna inlägg är roligast att läsa förstås! :) Men det är bra med sådana här inlägg ibland för då hittar man också nya , oftast liknande bloggar, och får ännu mer inspiration! :)

Svar: Bra, tack för din åsikt :) Kommer nog lägga in denna typ av inlägg någon gång då och då, men inte som något regelbundet!
Emma Barremyr

2013-04-18 @ 18:02:38
URL: http://www.denksam.wordpress.com
Postat av: Petra

Bra inlägg. Fortsätt så!!!

Svar: Tack :)
Emma Barremyr

2013-04-18 @ 19:42:33
URL: http://petraelisabeths.blogg.se/
Postat av: Mika

tänkte laga detta imorgon men till hur många blir det? Hur många portioner? Ser jättegott ut :) Det är din kycklingpaj!

http://emmabarremyr.blogg.se/2012/may/kycklingpaj.html#comment

Svar: Det är till 4 portioner, hoppas att du gillar pajen :)
Emma Barremyr

2013-04-18 @ 19:51:02
Postat av: Ellinor

Jaaa! Jättekul och inspirerande:)

Svar: Vad bra :) ska klämma in liknande inlägg då och då :D
Emma Barremyr

2013-04-18 @ 21:22:40
Postat av: jessica

Tycker såna här inlägg är roliga också, blir lite variation vilket alltid är roligt! :)

Svar: Okej :) Tack för din feedback :)
Emma Barremyr

2013-04-18 @ 22:32:20
URL: http://jessicaasling.blogg.se
Postat av: emma

tycker det är jättekul med sådan inlägg mixat med de vanliga från dig!

Svar: Vad roligt! Tack för din åsikt! :)
Emma Barremyr

2013-04-19 @ 00:01:45
URL: http://emmasmyth.se
Postat av: Ellinor

Jag gillar verkligen denna typ av inlägg. Det är alltid fint att kunna inspireras av varandra och många gånger hittar jag dessutom nya, fina bloggar att följa!

Svar: Vad kul att höra! tack för din åsikt :D
Emma Barremyr

2013-04-19 @ 07:45:49
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Therese

Hej Emma!
Måste bara säga att du har en kanon fin blogg och ger mycket glädje och inspiration. Jag har ett litet problem och hoppas att du kan komma med några bra tips. Jag styrketränar regelbundet men nu har tyvärr min axel hoppat ur led och måste ju självklart vara lite varsam med vilka övningar och på vilket sätt jag rör armen. Därför undrar jag om du kan ge lite tips på hur jag skulle kunna träna och vilka övningar jag kan göra för resten av kroppen ett tag framöver. För det känns väldigt tungt att utesluta styrketräningen helt. Jag vänder mig till dig för att jag har inga förslag på hur jag ska kunna träna framöver, fantasin flödar inte. Som sagt vore tacksam för lite tips om hur ett pass kan se ut samt lite olika övningar. Hoppas du kan hjälpa mig.

Svar: Hej! Vad roligt att höra att du gillar bloggen :) Vill du ha hjälp med ett individanpassat träningsupplägg får du gärna kontakta mig via mailen [email protected] då jag även kör PT online :)
Emma Barremyr

2013-04-19 @ 08:00:16
Postat av: Anonym

Ja det var roligt att se vad andra äter! Kul om det kommer upp sådana inlägg ibland :D

2013-04-19 @ 16:21:13
Postat av: lisa

Hej! Först och främst vill jag bara tacka för en så bra blogg med massa bra inspiration!
Jag har två frågor till dig, först så äääälskar jag blodpudding, men är det bra mat? Skulle du rekommendera att äta blodpudding som "nyttigt"?
Och en till fråga, jag har lite svårt för vad jag ska äta efter träning, vad brukar du äta som mat efter träning? :)

2013-04-19 @ 16:42:05
Postat av: Therese

Det jag hade tänkt nu vara bara lite tips angående träning som jag kan göra även om axeln inte är fullt rörlig. Anlita dig som PT har jag funderat på men blir tyvärr inte förrän i juni då jag kommer flytta tillbaka till Karlstad.

Svar: Det första jag skulle rekommendera dig är att ta kontakt med en sjukgymnast som kan hjälpa dig med en rehabiliteringsplan. För att stärka upp din axelled rekommenderar jag dig att träna upp rotatorcuffen med utåtrotationer och inåtrotationer till att börja med för att stärka upp. Satsa på låg belastning och många repetitioner. Undvik påfrestande axelövningar som flyes, bänkpress, axelpress och liknande till du inte har ont längre. När du börjar träna igen, börja med låg belastning och fler repetitioner för att stärka upp långsamt! Det är mina tips :) Lycka till och hör gärna av dig om du vill ha hjälp längre fram!
Emma Barremyr

2013-04-20 @ 07:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0